regado/regado_title
Szolgáltatásunk előnyei

Gyors

A gyors ügyintézésnek köszönhetően Önnek elég az ügyintézést internetes felületünkön 1-2 nappal a forgalomba helyezés előtt megrendelnie és a regisztrációs adó összegét pedig a tényleges lekérés napján elindítania.

Megbízható

Ügyfélszolgálatunk egész nap rendelkezésre áll kérdéseinek megválaszo- lására, egyedi kérések teljesítésére.

Költségkímélő

Nem szükséges az átutalásról költséges igazolást kérnie bankjától.

Áttekinthető

A pénzügyi modul segítségével napra pontosan lekövethető a regisztrációs adó összeg utalása, mikor, milyen alvázszámú autóra lett felhasználva a regisztrációs adó összege.

Hatékony

Megtakaríthatja munkatársainak értékes idejét, melyet a bank és a Vámhivatal közötti ingázással töltenek.

Kényelmes

Felületünkön keresztül követheti az ügyintézés menetét, az igények aktuális állapotát. A rendszer automatikus e-mail üzenetben igazolja vissza a lekérést, a regisztrációs adó határozatot és az igazolás kiváltását.

Pontos

Elektronikus rendszerünknek köszönhetően biztos lehet benne, hogy pontosan az Ön által megadott adatok fognak szerepelni az igazoláson. Rendszerünk kiszűri a dupla lekéréseket is.

Szolgáltatásunk

új és használt gépjárműre is
igénybe vehető, akár megbízásos
ügyintézésre is.

A szolgáltatás működése
Internetes rendszerünkön néhány adat megadásával megrendelheti regisztrációs adó ügyintézését. Azon a napon, amikor a regisztrációs adó összege megérkezik a számlánkra, kiváltjuk az igazolást és elektronikus úton megküldjük Önöknek. Speciális - a VPOP-val elektronikusan összekötött - rendszerünknek köszönhetően a Unicredit, Raiffeisen és K&H bankoknál vezetett számla esetén elegendő a kiváltás napján 11 óráig elindítani az utalást, más bank esetén 10 óráig szükséges a megbízást leadni.
regado/szolg_muk_fkj_fuggo
regado/szolg_muk_fkj_vizszint
A 11 óráig (pénteken 10 óráig) elektronikusan megadott adatokon túl nincs szükség semmilyen papír alapú bizonylat továbbítására, így rendszerünk használata rendkívül kényelmes.
regado/csikok regado/csik1_2
A szolgáltatás árazása
Egy igazolás kiváltásának díja a postaköltséggel együtt:
új gépjármű esetén
1.305 Ft + ÁFA
használt gépjármű estén
4.680 Ft + ÁFA
Ezen felül a regisztrációs adó összegének 1,4 ezrelékét számítjuk fel banki tranzakciós költségként. A szolgáltatásunknak nincs belépési illetve havi díja. Ha a fent említett három bank egyikéből indítja az utalást, akkor a tranzakciós díj nem jelent többletköltséget, hiszen egyszer mindenképpen felmerült volna.
Szolgáltatásunk háttere

Speciális bankszámla

A számlánkra beérkező regisztrációs adó összegeket 15 percen belül érkezteti a NAV, speciális elektronikus kapcsolatunknak köszönhetően.

Elektronikus adattovábbítás

A regisztrációs adó igénylést elektronikus fájlban nyújtjuk be a NAV részére, így rövid idő alatt nagy mennyiségű igényt tudunk továbbítani és kizárható az elgépelésből adódó hibás NAV igazolás kiadása.
Megoldásunkban nincs szükség papír alapú bizonylatok továbbítására az Ön részéről, csupán weboldalunkon kell néhány gépjármű azonosító adatot megadnia.

A szolgáltatás indítása

A szolgáltatás elindításához az alábbi adatokra van szükségünk:

  • cég neve
  • központi telefonszám és faxszám
  • cégvezető neve, telefonszáma és e-mail címe
  • bankszámlaszám és a bank neve
  • adószám
  • VPID azonosító*
  • felhasználó(k) neve(i), beosztása, telefonszáma és e-mail címes

Az adatok megadását követő napon indíthatjuk az együttműködést, a hozzáféréshez szükséges adatokat e-mailben megküldjük Önnek és szükség esetén szívesen segítünk telefonon az első ügyintézésben. A szerződést az együttműködés megkezdésével párhuzamosan postai úton küldjük meg.

*A VPID a Vámhivatal által kiadott azonosító szám, mely szükséges a regisztrációs adó megfizetéséhez. Amennyiben Önök nem rendelkeznek VPID azonosítóval, akkor kiváltjuk azt az Önök részére. Ehhez 30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonatra, IBAN számot tartalmazó bankszámla szerződés másolatra és aláírási címpéldány másolatra van szükség. A dokumentumokat kérjük postai úton eljuttatni irodánkba. Megbízásos ügyintézés esetén az ügyfél nevére kell kiváltani a VPID azonosítót, melyet szintén megoldunk a megfelelő okmányok birtokában.

Használt gépjármű esetén az alábbi eredeti okmányokra van szükség az ügyintézéshez:

Referenciáink

Szolgáltatásunkat nyolc éve üzemeltetjük közel
100 partnerünk részére, többek között

Mitsubishi, BMW, Mercedes-Benz, Hyundai, Nissan,
Mazda, Renault,
Opel, Chevrolet,
Fiat,
Alfa Romeo, Kia,
Citroën, Honda, Hyundai,
Ford, Kawasaki, Peugeot, Yamaha, Toyota,
Volvo